Haziran2020annesi en iyi mama bebeğine iyi gelen mama 😂 bak mesela biz aptamil ike başladık kızım kabız oldu gaz sorunu oldu. Sonra bebelac gold kullandm hiçbir sorun yaşamadım ilk 6 ay böyle devaö etti sonra sma denedm kızım onu da içti sorun olmadı ama onda da paket değişti sanırım içerik değişmiş kızım içmeyi kesti doğal olrak bende bebelac gold 2 ye geri döndüm. Herkese her mama iyi gelmiyo maalesef deneme yanılma yoluyla buluypsn