Arkadaşlar yeğenim 9 aylık.Ayakda tutunarak duruyor ama parmak ucuna basıyor.Sonra tabanına basıyor ama dizlerş bükülğr gibi düşüyor.Tutamıyor kendini.Kolalrının altından tutunca yürütüyoruz.Doktora götürücez bilgisi olan vardır die arkadaşalra sorayım dedim.