Zeynepli1234 Kızlar Ameliyat bölgesine ilk ağdayı nasıl yaptınız ? Ne zaman sonra yaptınız çok acıyor mu ? Jilet kullanmıyorum bu yaşıma kadar hep ağda yaptım beni bi korku sardı cesaret edemiyorum. Mesela ameliyattan 55 gün sonra yapsam olur mu ?
leylzd Zeynepli1234 ben sezeryandan 1 kac gun once agda yaptirmistim, normalde agda yaptirmam hep lazer epilasyon yaptiriyorum hamilelik icin agda yaptirdim. Sonra da 40 ciktiktan sonra kan fln kesildi ondan sonra lazere gitdim yeniden
E-mom Zeynepli1234 40 ım çıktıktan sonra ağda ile aldırdım kuaföre. Hatta kuaföre dedim ameliyat yerim açılır mı diye güldü bana, birşey olmaz dedi ve öyle de oldu hiç bir sıkıntı çıkmadı
Mucizem_06 Zeynepli1234 ben gittim 3ay sonra ama bı kerede doktr kontrolündn önce gittim doktr napmissin dedi kellog olmuş çok kabarmış yaptrma bidaha dedi ve de kendim aliyrum adayla orayda çok hassas davrnyrm
Cerenaslan Zeynepli1234 Bende öyle yapıyorum. Hemen hemen 55. Gün de falan gitmiştim kuaföre bi sorun olmadı çok şükür
Asliiii Bende burda bekliyim. 25 gün oldu doğum yaptığım 15 gün sonra kontrolüm bi şekilde temizlenmesi lazım🤔 bende bu zamana kadar ağda yaptım hiç jilet kullanmadım. Kullanmakta istemiyorum
bakma-bana4 Cerenaslan valla ben doğumdan 1,5-2 ay sonra ardaya gittim ve devamlı gittiğim biriydi dedim doğum yapalı şu kadar oldu ona göre abla dikkatli ve titiz çalışırsan sevinirim dedim çok şükür hiç acıtmadı .
Zeynepli1234 Cerenaslan bakma-bana4 Bilcans oh be içim azda olsa ferahladı sağolun arkadaşlar inşallah dediğiniz gibi benimde acımaz ❤️
Zeynepli1234 Asliiii hamileliğimin son haftaları 3-4 günde bir hastaneye gittim ağdaya gelecek kadar uzatamadım jilet kullanmak zorunda kaldım jilet mahvetti beni bikini bölgem sivilce doldu ve aşırı kıllanma oldu o yüzden şuan jilet süremiyorum sivilcelerden dolayı🤦🏼♀️ Mecbur uzatıp ağdaya gidicem
Bebeklerm Zeynepli1234 ben doğumdan 1.5 ay sonra yaptırdım hiç acımadı sorunda olmadı zaten ameliyat yeri uyuşuk hissetmedim pek