Benim oğlumda normalde böyle yapmazdı acıkınca uyanırdı gaz sancısı olunca bile böyle ağlamadı. Birden ağlamaya başlayıp meme de bile avunmadığo zaman oldu uykuya direndi sürekli normalde en geç 10 da yattırdğım çocuk 1 2 e kadar direndi hep ilacı aldıktan sonra yine eski düzenine girdi çok rahatladı bence bakın sizde dişler kabarmıştır