Selamlar arkadaşlar 2,5 yaşında ki kizimi tuvalet egitimi veriyorum ama gel gelelim büyük tuvaletini söylüyor ama çişini söylemiyor bi bakıyorum ki altina yapivermis kendisi de sanki farketmiyor geceleri de altina yapıyor haliylen uyandirsam uykusu bölünür diye uyandiramiyorum ne yapsam ara mi versem devam mi etsem ya da nerde yanlış yapıyor olabilirim bilen yorum yaparsa sevinirim ❤️