antropologanne Kızım için idrar tahlili vermemiz lazım, hastanede asla yapmıyor. Torbaları alıp eve getirdim. Yarın sabah deneyeceğim ama nasıl takmam gerektiğini bilmiyorum. Dahası hemşire bile zar zor takarken ben nasıl yapacağım🙄🙄
Mom091 antropologanne bir fikrim yok postunuz üstte kalsın. Kontrol amaçlı bir kez istemişlerdi korkumdan sadece kan aldırıp kaçmıştım hastaneden idrarını vermeden😬
Happygirl8 antropologanne aslında basit ya ben de bilmiyodum emzirme odasında bi kadın vardı o yardımcı olmuştu 🙂 biyerinden yapışıyodu onu açıyodun sanırım baya da oldu yapalı tam hatırlamıyorum 🤷♀️🙆♀️
Rengin antropologanne tarif ediyorum şimdi bebeğinin altını açınca bacaklarını ayır vajinanın dudaklarını da ayırıp poşetin yapışkanlı yerini çıkar yuvarlak kısmın alt tarafı tam bebeğinin vajinasının bittiği yere denk gelecek şekillide yapıştır. Hafifçe bastır o zaten yapışır. Sonra poşeti onun rahatsız olmayacağı şekilde düzelt altını kapat inşallah anlaşılır olmuştur
mysweetbaby antropologanne biz 3-4 kere yaptırdık bende evde taktım hep kendim ama oğlum var pipiye kolay oluyo poşete sokuyosun hemen :) kız bebek için de o bölgeye gelecek şekilde yapıştırılıyodur muhtemelen.ama ben taktıktan sonra altını bezlemiyodum emziriyodum benim oğlan emerken çiş yapıyo genelde.bezlediğimde çocuk hareketli olduğu için sızıyordu hep poşetten
antropologanne Happygirl8 Evet yapışkanlı birşey aslında kolay da gibi ama hemşirelerde zor takınca bilemedim ben nasıl yapacağım🤔
antropologanne mysweetbaby Benim kızımda mamadan sonra hemen yapar ama hastanede hiç yapamıyor. Sanırım geriliyor biraz🙄
antropologanne Meftunbade Birde özel hastane. Sinir oldum. Neymiş kızım çok agrasifmiş kendini kasıyomuş. Suçlu benim pamuk gibi kızım oldu🙄
mysweetbaby antropologanne bu arada ek bilgi vereyim sonra madur olmayın takmadan önce bebeğin özel bölgesinin mutlaka iyi temizlenmiş ve kakadan arınmış olduğuna emin olun ben önce poposunu yıkar sonra takardım.çiş ile kaka bulaşmamalı kesinlikle.bir de idrarı yapar yapmaz götürmeniz lazım aksi takdirde içinde bakteri ürüyor bekledikçe ve sanki enfeksiyon varmış gibi görünebiliyor (idrar kültüründe)
Gizay23 Canım kızıma kackere yaptım hiçbir şekilde içine dolmuyor idrar tuvaletini yapınca yapışkan ıslanıp çıkıyor asla dolmuyor bana hemşire ters bağla demişti ben ters bağladım bez idrarı çekmiyor zaten hemen kaşıkla idrar kabına doldurup götürmüştüm hastaneye
Esti Gizay23 kaşık bez vs ile temasi idrarda bulaşa sebebiyet verip enfeksiyon cikabilir veya yanlis sonuç verebilir o posetler steril direkt onun icine yapilmasi lazm bir yere degmeden aklınızda bulunsun 👍
ZmrNsa09 antropologanne dün bende tahlil verdim kızım için hastanede hallettm hatta eve getrmeme gerek kalmadı çok şükür bezini açıyosn canm torbada delik yapışkanlı bi yer var onu cıkarıyosn yapışkanını vajinasına yapıştırıyosn çişini yapıcagı yeri delik olan kısma ortala öyle yapıştır sonra bezini kapat arada kontrol et bezi temz olsn ama
antropologanne ZmrNsa09 Çok teşekkürler. Keske benim kizimda hastanede yapabilseydi. Bugün tam 3 saat bekledik💆
Gzdzeynep antropologanne üzerinize tek kullanımlık alt değiştirme bezlerinden serin idrar torbasını da tam cinsel organını kapsıcak şekilde yerleştirip altı açık bekleyin hatta emziredebilirsiniz o esnada. Ben bir kere idrar tahlili verdirmek zorunda kalmıştım iki saat sonunda o şekilde çözüm bulup aldım. Zaten 20 cc bile yeterli oluyormuş haberiniz olsun bana dktorumuz öyle demişti
antropologanne Gzdzeynep Aa bunu bilmiyodum 20 cc kadar yettiğini. Icimi rahatlattiniz ben cok olmasi lazim diye dusunuyodum. Cok tesekkurler🍀