Ozlm123 Kızlar kızım 16 günlük kakasını yapamıyo 2 günde 1 oda nadir doktor agulıne verdi ama eczacı üstüne ne zaman vereceğimi yazmamış emzirdikten sonra mı yoksa aç karnına mı vermeliyim napıcaz bu gazla bilmiyorum😔😔
mysweetbaby Ozlm123 eğer anne sütü alıyorsa 10 güne kadar kaka yapmamasına normal diyor doktorlar bilginiz olsun
Runya_adn Ozlm123 Ppv Ozlm123 canım benim bebegimdeee gaz sorunu vardı doktor bize metsil Damla verdi ve çok yararlı hemen gazını yapıyor
Meftunbade Ozlm123 sab simplex gaz damlası var iyi gelebilir fakat 10 günü beklemeyin eğer tuvalete çıkamazsa acilden lavman yaptirin rahatlasın aksi taktirde makat çatlağı huysuzluk iştahsızlık ağlama yapabilir
mysweetbaby Ozlm123 aguline için yok malesef.. colinox kullandım onu emme öncesi veriyordum emzirmeden önce verin siz çok önemli olcağını sanmam önemli olan düzenli kullanım bu damlalarda sonra eczaneyi arar sorarsınız
Ppv Bizde kullandık aguline i aç karnına vermek gerektigini düşünüyorum,ben hep tok veriyordum ve bebegim ne zaman versem kusuyordu.