xasli Oğlum 23, kızım 3 aylık. Aralarında 20 ay var. Oğlum 2 yaş sendromunu yaşıyor, küçüğü ise ilgi bekliyor. Bu durumu yaşayan, çözüm bulabilen vs var mı? Çoook zor 🤯