Bebeğim 8 ay 3 günlük ek Gıdaya geçtiğimizden itibaren birşey yemiyor tadımları en azından yapıyordu şimdi onları bile yapmıyor ağzını kilitleyip ağlıyor her gün birşey hazırlayıp dökmekten bıktım acaba ben mi beceremiyorum diyorum 3 saat ara ile 150 cc mama içiyordu şimdi Onuda içmiyor yardımcı olmak adına fikir verebilirseniz aynı durumda olan yada başına gelip geçiren yardımcı olsun lütfen bir cinsellik kaynana postu değil ama belki dikkat çeker 🥴