Sevdasoylu Ben oğlumun öksürürken hafif sırtına vuruyordum bazen öyle balgam atıyordu ama yapacak pek bişey yok. Burnunu temiz tutun ve emzirin geçer zamanla
Deletedmom412 Mddmfmfm evet kızım bu sebepten küvezde yattı başka Dr a gittik bize yutsun dedi yutması iyi olur ya kakadan ya kusmuktan çıkar dedi gerçekten de öyle oldu
Ecm Ikicocukanasiyioldum yatar pozisyonda 5 ml enjektörle sağ ve sola 10 cc serum sıkın ben öyle çok kusturup balgam çıkarttırdım kızımda 👍🏻 Bol yapın serumu
Deletedmom412 Saadetbelcim 2 damla çoook az o şekilde açılmaz ki burun🤷🏻 Cc ml demek 1 deliğe 1 cc diğer deliğe 1 cc şırıngayla sıkın saat başı yapın bunu hiç bi zararı yok.
Ecm Ikicocukanasiyioldum serumdan sonra bacaklarınızın arasına yatırın dik pozisyonda sırtını sıvazlayın
Deletedmom412 Ikicocukanasiyioldum bana doktor sırt üstü dedi. Instagram daki hekimanneyi biliyorsunuzdur ona gittik biz link bulursam atayım.
Ikicocukanasiyioldum Deletedmom412 evde hava verirken serumdan çekiyorum ventoline katıyorum. O serum da okur demişti doktorumuz yoksa başka bir şey mi temin etmek gerekir.
Mirayim Ikicocukanasiyioldum kuvvetli oksurdugu zaman hemen dizinize ters yatirip sirtina vurun bikac kez. Bazen cikariyor bazen cikaramiyor ama yinede ise yariyor😉
Deletedmom412 Ikicocukanasiyioldum yanlış anladınız sanırım. Hemen kusmaz kustugu zaman kustugunun içinde yeşil sarı görebilirsiniz kakadan da çıkabilir sümüksü şekilde. Her iki burun deliğine de ayrı ayrı 1 er cc sıkmak gerekli☺️
bebegimomer Ikicocukanasiyioldum 3 ay 20 günlük oğlum. Geçen hafta oğlum da aynı şekilde hastaydı. Özellikle gece balgamlar boğazına birikirdi ve nefes alamazdı. Şu kaynatıp buharına tuttuk öyle olduğu zamanlar. Onun faydası oldu sanırım söktü. Bir de eğer anne sütü alıyorsa anne sütü de sökuyor bence. Çünkü emzirdikten sonra da birkaç kez söküp attı balgamı.
Rucan Ikicocukanasiyioldum şimdi doktordan geldim hava verdikten sonra sırtına sertçe vurmamı söyledi balgamı atması için ama biraz sert olucak