E-mom ilk zamanlar bebek doyduğunu bilmediği için emiyor da emiyor. Vücut da uyarıldikca daha çok süt üretiyor. O yüzden ilk zamanlar göğüste dolgunluk kimi zaman ağrı, taş gibi olma durumu yaşanıyor sonra bebek doğru emmeyi ve doyduğunu öğrendikçe vücut bebeğin ihtiyacı kadar süt üretiyor. Bu yüzden göğüsler yumuşakmış gibi geliyor genelde. Ilk 2-3 ay gidiyor falan sonra bebeğin emme sıklığı azalıyor ve çoğu şey rayına oturmuş oluyor. Önemli olan cisli bez ve aylık boy kilo oranı.