Espelica53 Merhaba hanımlar, Aranızda bebeğinin sırtına doğru popo çizgisinde eğrilik olan var mı veya etrafınızda duydunuz mu?
mysweetbaby Espelica53 sakral gamzeyi bir araştırın, bizde de var popo çizgisi en üstte çatallaşıp çukurlaşıyor ve genelde o bölgede kararma kıllanma oluyor.ama açıklık yok bizde eğer bir delik vs Görürseniz doktora söyleyin muhakkak
Espelica53 mysweetbaby cok teşekkür ederim yanıtın için doktora gittik hiç sorun yokmuş normal birşeymiş cok şükür 😊
Gmzyldry Merhaba benim de bebeğimin popo çizgisinde eğrilik var sizinki gibi acaba doktorunuz ne dedi ? Pandemi nedeniyle hastaneye gidemiyoruz
momyofdeniz bizde de ayni durum var 4 aylik popo cizgisi hafif sola dogru yamuk kalca ultrasonu temiz çıkmıştı bunu da sormak aklima gelmedi
Eegg Aynı durum benim bebeğimde de varda 3 ayluk su an sizlerin nasıl oldu bebişlerimiz yürüyor mu bi sıkıntı yoktur inşallah🙏🏻