[bilinmeyen] zehir değil tabiki fakat zaten anne sütünün %87 si SU yani anne sütü alan bebeğin ilk 6 ay suya ihtiyacı yok. bebek acıktığında ağlayınca yada susadığında ağlayınca anne sütü vermek yerine su verildiğinde bebeklerde doyma hissi oluşuyor sonrada bebeğim az kilo aldı neden diye post açılıyor. Ayrıca anne sütü bebeğin ağzını mikroplardan korumakta suyla bu koruyuculuk gidiyor ( zehir olmasada devayı önlüyor yani) sonra bebeğimin ağzında yara oldu deniliyor. Bütün dünya bakın sadece Türkiye değil tüm dünyadaki doktorlar yani dünya sağlık örgütü (WHO) ilk 6 ay sadece anne sütü diyor. Tabi ki özel durumlar olabilir doktor su verin diyebilir ama doktor tavsiyesi olmadan çocuğa su vermek doğru değil. Şimdi eminim ben verdim bişey olmadıcılar çıkacak siz verin devam edin. Ama ilk 6 ay su vermeyin diyenlere yaptığınız doğru birşeymiş gibi yansıtmaya çalışmayın.