Bebisannesi hiç mi d vitamini vermediniz. Devit ben de vermiyorum ocean d3 spreyli şişe kullanıyoruz. İçinde zeytinyağı olduğu için acı geliyor tabiki . Ben bile sevmeyerek içiyorum. 1 puf 3 damlaya tekabül ediyor. D3 çocuklar için önemli. Gelişim açısından lütfen ihmal etmeyin. Ağzını açtığında 1 puf püskürtün gitsin.