IKRA_21 Merhaba kızlar tulum 6-9 ay ben 11 aylık olana kadar giydirdim. Lcw den almıştım 1.7 tog Herhangi bir yerinde sökük yırtık yok. Sadece rengi biraz soldu oda yıkanmadan ötürü. 50 tl’ye satıyorum.
IKRA_21 Kvldn7 öyle mi valla unutmuşum tam olarak kaç tog olduğunu demek ki,düzelteyim hemen tşk ederim ❤🤲🏻🌹