Oğlum 20 aylık. Hipospadias dan dolayı ameliyat olması gerekiyor. Daha önce bu cerrahiyi geçiren bebeği olan annelere sorum var; nerede yaptırdınız, süreç nasıl geçti?
Dr. Abdurrahman Önen i duydum bu konuda iyiymiş sanırım. Abdurrahman bey de tedavi olan var mı acaba?
Tecrübeli anneler lütfen yorumlarınızı esirgemeyin 🙏