Lütfen yardımcı olur oğlum 3 ayını doldurmak üzere 3 4 gündür mama yemiyr çok çok acıkıyr ama mamayı verdiğim giti itiyor uyutyrm ondan sonra vereblyrm ne yapmam lazım özellikle gece çok sıkıntılı oluyr ve ağlama krizlerine giriyr aç olduğu için ama ısrarla diliyle itiyr 😔