Kızlar bu konu benimle alakalı ayak tabanım özellikle topuklarım inanılmaz derecede ağırıyor son 1 senedir böyle ama bu aralar inanılmaz arttı biraz kiloluyum fazla kilom var dedim ona yordum ama artık yürüyemeyecek topuğuma basamayacak hale geldim nerdeyse bebek var sürekli ev işi bebek derken ayaktayım sabahları kalkınca uzun süre ayakta durunca akşamları ve sabahları yada 1 2 saat oturup kalktıgımda resmen bisey batıyor yürüyemiyorum çok ağrıyor acaba bu topuk dikeni olabilir mi yada bu tarz ağrı batma niye olur doktora randevu aldım topuk dikeni ise nasıl anlaşılıyor tedavisi nedir artık dayanamıyorum desem yeridir yaşayan varmı?