Ebruaybars uyanmıyo sadece mızmızlanıyo ve gece besliyorum rüya öğünü var 7 aylıkken de uyku eğitimi aldım şimdi kendi kendine uyuyor beşiğinde.. 2,5 aylıkken araştırdığımda büyüme hormonu 7 ile 8:30 arası salgılandığı bu yüzden bebeklerin gece uykusuna bu saatlerde geçmesi gerektiği yazıyordu çok ilgimi çekmişti o yazı ve akşam rutinini hep o saatlerde yaptım