Kızım 1.5 yaşında emzirdigimden beri sağ gogsum sol gogsumdendaha az geliyordu bir suredir de kziim sağdan emmiyor daha çok solu emiyor sanırım iyice.kesilmeye başladı bir de gecen emmedigi gogsumu sıktım ve sarimsi hani ilk emerken bebek ilk süt diye gelir hani öyle geldi çocuk doktoruna sorduğumda çok proteinli anyikorlu dedi ama ondan emmiyor sarımsı gelmesi de herhalde sütün orada kesiliyor olmasındandır değil mi