Mehriban oğlum 25 aylık ve konuşamıyor.Sadece 1 aydır baba,ver,ama,bir,iki,bitti,bebek demeyi öğrendi.doktora götürdük sizin gibi normal dedi.eşim de 3 yaşına doğru konuşmuş.genetik etkenler etkili dedi.ben kafama takmıyorum açıkçası,kendini hazır hissettiğinde Allah da izin verdiğinde elbet konuşacak.ne kendimi ne de onu zorlamanın anlamı yok.destekleyici şeyler yapıyorum,bol bol konuşuyorum şarkı söylüyorum,kitap okuyorum vs.