Epifenomen-gkc bana da doğum yaptığım hastanenin çocuk doktoru aynı şeyi yaptı. 2 günlükken götürdüm. 12 saat hiç çiş yapmadı, ateşi vardı. Göz ucuyla baktı bişey yok dedi. 3 günlükken hafif sarılık var sık emzir dedi. İçim rahat etmedi, bebeğim uyanmıyordu bi türlü. 5 günlükken araştırdım, başka doktora götürdüm, daha çok ilerlemişti 13 çıktı değer. Göbeğine kadar sararmıştı yavrum, mama takviyesine başladık. 1 hafta çok uğraştım sonunda iyileşti. İlk götürdüğüm zaman sarılık var mama ver deseydi bu kadar ilerlemeyecekti. Başka doktora da götürün bence