Bebeğim tam dört aylık ek gıda sürecine hazırlık yapmaya başladım . Kemik iliği suyu kaynattım buzluğa attım çorbalara koyarım diye. Kışın çok meyve iyisini bulamam diye meyve de buzluğa atmak istiyorum şeftali siyah erik kayısı falan . Direk mi atayım yoksa suyunu posasını cıkrayım mı? Siz neler yapıyorsunuz anneler? Fikir alışverişi yapalım