Ulviye1607 Bebeğim 4.5 aylık. Memede emeerek uyuyor. Uyku eğitimi de ağlamalı falan olduğu için çok üzülüyorum. Birde hoplaya hoplaya uyuyor e ağırlaştı artık kollarımda hal kalmıyor. Napablirim ya. Vardr mutlaka bir fikriniz 🙄😳☹️
Neib Ulviye1607 ben emzirmediğim için birşey diyemiyeceğim canım bende ilk kucakta sallıyordum sonra ayakta sallamaya başladım hala da devam bende ayakta sallamayı bıraktırmak istiyorum ama daha başaramadım
uykusuzMoMm Ulviye1607 oglumda oyleydı doydugunda agzından cekıyordm gogsumu emzık verıyordm internetten elektrikli süpürge sesi acıp besıgınde sallıyordm 2gun agladı ama alıstı uyudu sımdı doyduğu zaman kendı cıkarıyor agzından besıge koyuyorum uyuyor hemen