Roseflower Kızlarrr 6 günlük bebeğimin özel bölgesinden bezine hafif sürülen kan görüyorum doktor zambla gecer dedi ama bilen varmıı başına gelen ??
OncedenGurme Roseflower nasıl doğum yaptınız bilmiyorum ama doktorumuz normal doğumla dünyaya gelen kız bebeklerin %80inde olur demişti. Bizdeki hormonlar sütümüzle bebeklerimize geçiyormuş. Hatta göğüste hafif büyüme de yapıyormuş. Kızımda da olmuştu. Doktor gördükten sonra k vitamini iğnesi yaptırdı. Bi daha yaşamadık
extraordinarymom Roseflower normal. Anneden geçen hormonlar yüzünden oluyor. 1 ay kadar ara ara devam etmişti kızımda
EmirYekta Kan gibi mi direk yoksa turuncumsu kahverengi leke gibi mi benim bebeğimde de olmuştu yaz ayları olduğunu için doktor emzirmeden sonra biraz su içir demişti geçti sonrasında
Deletedmom0099 kadınlık hormonları doğumda bir anda fırladığı için oluyor bizimde beyaz akıntı gelmişti, doktor regl gibi bile gelebilir geçici dedi
extraordinarymom OncedenGurme normal veya sezaryen farketmiyor. Sezaryen oldum 1 ay kadar devam etti kızımda, zaten doktor daha hastaneden çıkmadan söyledi böyle olabilir diye. 2 memesi de şişti o da 2 ayda geçti