Minnos_baby Kızlar bebeğim çok gaz sancısı çekiyor bilemedim kayısı yemiştim cok gazlandı ne kullanabilirm
Cemre44 Minnos_baby kayisi gaz yapar mi ki bacaklarini karnina dogru itip cekin masaj yapin saglik ocagina danisip gaz damlasi alabilirsinux
Mery-8 Minnos_baby biogai gaz damlasi değil bağırsak düzenleyicisi oglumdada aynı sorun vardı 1.5 aylık biogai ve sap simplex kullanıyoruz hergun düzenli ve karnına masaj yapıyoruz çok rahatladi tavsiye ederim
Umay_3408 Benim bebeğim 22 günlük arkadaşım önerdi eczaneden aldım adı (BioGaia) bende 2 gün oldu kullanmaya başladım en azından öncekine göre hafifledi çocuğumun sancısı fakat bunu kullanırsanız saati saatine vermeniz lazım ben hergün saat 6 da veriyorum
Ebruaybars Mery-8 ben sabah 11 de veriyorum ilk kez bugün verdik bı de yarım saat sonra zinko verdim bişey olmaz dimi ikisini kullanınca siz ikisini ardarda mi veriyorsunux
Mery-8 Minnos_baby hergun aynı saatte biogai günde bir kere 5 damla sap simplex günde iki kere 6 şar damla biz şu sekilde kullanıyoruz sabah 8 de sap simplex 6 damla öğlen 1 de biogai 5 damla akşam 8 de sap simplex 6 damla olucak şekilde ve emzirmeden önce kullanıyoruz biz ve oğlum inanılmaz gazlı bir bebişti kullanmaya başladıktan sonra rahatça gazını çıkarıp kakasını yapabiliyor ve tabiki karnına masaj yapmayı ihmal etmeyin.
Mery-8 Minnos_baby biz bebeğim 2 haftalıkken doktorumuzun tavsiyesiyle biogai kullanmaya başladık şimdi oğlum 1.5 aylik biogai ilaç değil probiyotik bağırsak düzenleyici sap simplexi de 2 hafta oldu kullanmaya başlayalı ikisini düzenli veriyoruz faydasını gördük çünkü oğlum çok gazlı bir çocuktu. isterseniz nöbetçi eczaneden bi danışın zararı olur mu diye bebeginiz küçük dediğiniz için söylüyorum
Mery-8 Ebruaybars biogai günde bir kez hergun aynı saatte öğlen 1 de veriyoruz sap simplexi hergun günde iki kere sabah 8 de akşam 8 de veriyoruz
Mery-8 Minnos_baby karnına masaj yapın sürekli ve ayaklarını karnına doğru çekip bırakın pzt günüde bakarsınız