Badeckr Arkadaşlar merhaba aranızda covıd geçiren var mı ben 2 3 gündür sanki bütün vücudum ağrıyo omuzlarım karnım falan birde göğüsümde bir ağırluk var sanki nefes alamıyorum çarptırdım mı acaba koronomı oldum ya yarın gidip test yaptırıcam sanırım
Rana-2004 Badeckr herkeste belirtisi farklı oluyor canım bende geçirdim yeni bitti karantinam ama hiç öyle ağrım olmadı