Glfdnaktr çok geçmiş olsun sizi çok iyi anlıyorum geçen de benim başıma geldi 🙁 beşiğin baş ucunda Yasin koyuyordum hep kenarları da metal o güne kadar hiç uzanıp almamıştı bi gece sesine uyandım normalde 4 parça metal olması gereken yerde 3 tane vardı aklım çıktı ama nasıl panik. Oldum ama bu sırada da bebeğim iyi yani yutmuş olsa yada Boğazına kaçsa belli olur diye düşündüm öle de olmuş Rabbim gerçekten koruyor bebeklerimizi o 4. Parça çarşafına takılmış orda kalmış 🤲🏻🤲🏻 Ama ders oldu bana öle alamaz yapamaz demiyorum herşeyi yaparlar walla 😬😬