Oğlum 19 aylık baba anne dede kardeşim adını diyor hadi diyor dada dudu biseylee diyor bebe mama diyor daha neler söyleyebilirim hep konuşuyorum ama sıkmak istemitorum çok da ama kimsenin yanında konusmuyo tekken konuşuyor eee ditor felan öyle yani herşey anlıyor ne desek