Duha2019 Kızlar selam oğlum 13 aylık 3 gündür 40 derece ateş doktora götürdük el ayak hastaligi dedi ilaç tedavisi yokmuş ateşini kontrolde tut dedi böyle başına gelen varmı varsa neler yaptınız rabbim sağlık versin
Vera1810 Duha2019 gecmıs olsun benım kızım 9 aylıkken gecırdı hastalığı 4 gune kadar ates oldu bıde cene ve bikini bölgesinde kırmızı döküntü oldu gectı kendı Allaha şükür ben sadeve ateş oldıgunda kontrol altında tuttum calpol verdim Baska birsey yapmadım emziridim bol bol
Duha2019 rabia22 sordum bir virüs dedi sonbahar ve ilk baharda olurmuş çiçek gibi birşey ne ilacı var bir şey sadece ateşi düşürmek için ugrasiyiruz
rabia22 Duha2019 ilk defa duydum canım sadece ateş problemi mi yapıyor acaba inşallah kısa sürede iyileşir çok geçmiş olsun umarım bilgisi olan birileri dönüş yapar 🤲🏻
rabia22 Duha2019 öyle de düşünme canım benim bilgisi olmayan yazmaya da çekiniyor açıkçası onları da anlıyorum bende bilgim yok ama hem geçmiş olsun dilemek istedim hemde postun üstte kalsın gözüksün istedim bilen birileri çıkar yazar illaki bazı postlar altta kalıyor gözükmüyor
Ndt Duha2019 ateşini kontrol altına tutun sadece . Benim kızımda geçirdi bol bol duş be calpol le atlattık. En son döküntü ile bitiyor. Ateşini düşünemezsen dolvende verebilirsiniz demişti doktor ama çok tavsiye edilmediği için ben vermedim
KubraBabaoglu Canim gecmis olsun vallahi ilk kez duydum bilgim olsa yazarim youtubede osman gonulal cocuk doktoru var onun videolarina bir bak hatta senin icin bende bakicam insaallah detaylj bilgi var yavrucagzinda bir an once atlatir emi🤲🏻😔
Baharberber Duha2019 el ayak hastalığında döküntü olur kızarıklıklar olur canım oğlum 1 ay önce ateşlenmişti bi doktor üst solunum enfeksiyonu dedi diğer doktor el ayak hastalığı dedi hafta sonuna denk gelmişti sonra kendi doktoruna götürdüm idrar tahlili yapınca idrar yolu enfeksiyonu çıktı bütün tahlilleri yaptırdınız mı başka doktorada gözükün