Merhaba 6 aylık 2. Kez hamileyim ilk doğumdan sonra ilk çocuk acemilik nerde nasıl uyursa uyusun yeter ki uyusun mantığını bizde yaşadık zor bir çocuktu kundak ile ilgili Yazı çok okudum Öneren yaşayan evet çok iyi yada kesinlikle önermem diyen var mı teşekkürler 🧁🥰