Busraaceperr Arkadaşlar merhaba biz daha 18 günlüğüz kuzenimize gitmek istiyoruz aksama ama kapıdan arabaya binip evin kapısında inicez yani cıkmayın falan diyolar siz cıkardınızmı cocugunuzu 40 cıkmadan bi sorun olucagını düşünmüyorum ben
Deletedmom379 Busraaceperr inanmaayin böyle şeylere canım. Ona kalırsa 5 günlükken doktor kontrolü oluyor bir ay sonra aşısı oluyor. Hiç birine götürmeyelim o zaman 🤔
Beyabann Busraaceperr bende kendi annemde kalıyodum kaynanama gitmek için falan çıktım hastaneye kontrole falan gidiyosun sonuçta o zaman napalım çıkmayalım mı sen önlemini aldıktan sonra bence sıkıntı yok gerisi batıl
mummyscuties Busraaceperr beni de çok korkutmuşlardı kapı dışarı adım atmaya korkuyodum. Sonra babam bunun mantıklı açıklamasını yaptı. İlk 40 gün anne ve bebek için çok önemliymiş. Sağlık açısından o yüzden çıkmayın diyorlarmış. Yani aslında gerisi tamamen batıl. Ben çıktım sonra
Bngvrk Biz hiç eve girmedik valla inanmayın bunlara çıkın gezdirin güneşe çıkarın sakin olan yerlerde hem bebeğe de temiz hava iyi gelir
Doruks_mom Biz çıktık canım hem arabayla 1 saatlik yola gittik hem de bebek arabasıyla bebeği gezdirip hava aldırdım. Bebeği koruduktan sonra sıcak soğuk değişikliğinden gerisini düşünme tamamen batıl
Zerr Busraaceperr Biz her gün sarılık kontrolüne gittik. Gezmeye de gittik, bence gidebilirsiniz hatta güzel havada hergün çıkın
Deletedmom379 Busraaceperr neden? Usutmediginiz sürece ne problem olacak ki. Allah korusun acil bı durum olsa akşam ezanı okundu çıkamayız mi diyecekler. Ben 15 günlükken 12 saatlik yola gittim mecburen
TgbSG Busraaceperr 20 günlük iken çıktım arkadaşıma oturmaya gittim daha sonra 24 günlük iken bi arkadaşıma daha gittim. Hamdolsun hiç bişey olmadı. 40 gün boyunca bi insanın sürekli evde kalması demek hasta olması demek benim için. Çıkın hava alın mis gibi. 😌
Tospak Deletedmom379 ben 15 günlükken ailem yaşadığı şehri değiştirmiş 😂😂 kalmadı öyle kırkı cıkmadan cıkmayalımlar falan ben 30 yaşındayım o zaman bile cıkartıyorlarmış evde 40 gün bekleyecek kadar boş değil ki kimse :)
Tospak Busraaceperr walla biz çok kez çıktık kırkı cıkmadan e mecbur cıktık sağlık ocağı kontrolleri dr kontrolleri işitme testi net cıkmadı sırf 4 kez ona gittik benim kontrollerim falan derken öyle eski zamanlardaki gibi kırkı evde beklemek ne mümkün
Deletedmom379 Tospak hey maşallah bende 2 aylikken ev taşıdım. Eskide kaldı artık onlar ya bence 40 gün dışarı çıkıp hava almazsak hasta oluruz 🤣
h_yigit2 Busraaceperr bencede eskilerin lafı kontroller aşılar derken valla bizde hep çıktık dışarı hatta e bebekten yeni ciciler bile almıştım ozaman.. abisi 15 yaşında yiğithan’ım 3 aylık olcak salı günü… 35 günlüktü burgerkinge bile gittik yani sizde çıkın gezin dikkat ettikten sonra çok şükür allahın izniyle birşey olmaz🤗😄