Ozlemturan Merveeiboo allah yardımcınız olsun inşallah hafifçe atlatırsınız 🙏🏻 Bende atlattım 1 ayı geçti bebeğim 45 günlüktü. İçinizi ferah tutun beslenmenize çok önem verin bebeğiniz maske eldivenle bakın emiyorsa bol bol emzirin. C vitamini, d vitamini soğan sarımsak kekik çayı limonlu su tüketin. Bol yeşillik, balık tüketmeye çalışın. Hayırlısı ile Allah sizi ve bebeğinizi koruyacak güçlü olun 🥰
bluekoala Merveeiboo bende geçirdim,bebeğimde geçirdi içinizi rahat tutun biz cok hafif gecirdik. Rabbim bebekleri koruyor. Bağışıklıgınızı güçlendiren yiyecekler yiyin. Sarımsak yutun,evde kefir mayala, meyve ve sebze , c vitamini olan meyveler filan .
Merveeiboo Ozlemturan bende hafif geçiriyorum sanırım bebeğim 1 yaşında emiyordu ama ilaç kullandığım için emziremeyeceğimi söylediler 2 gündür emmiyor cok zorluk çekiyorz çok ağlıyor emmek için 😔
Merveeiboo bluekoala inşallah bizde hafif cabucak geçirrz Allahm korusun bebeklerimizi inşallah cok teşekkür ederim tabsiyeler için 🥰