MssKrks Birhemsire_anne Öyle mi bende sadece sap simlex kullanıyordum memnundum ama kaka sayısı çok azaldı 6-7 günde bir yapmaya başladı o yüzden biogai versem mi diye düşündüm inşallah benimkinin kakasını yaptırır.
MssKrks Nehirbadeninannesi Çok teşekkür ederim. Bende sap simplex kullanıyorum bu aralar kaka sayısı çok azaldı ve zorlanmaya başladı o yüzden biogai versem mi diye düşündüm belki düzenler 🤔
Nehirbadeninannesi MssKrks basla canim.bence doktor verdiyse basla bize doktor verdigi icin kullaniyoruz benimkide ilk zamanlar cok zorlaniyordu simdi daha iyi eskiye gore cnm duzenli kullandigin takdirde faydasini gorursunuz sizde
MssKrks Nehirbadeninannesi Bize sadece sap simplex vermişti biogai vermedi. Ben araştırırken gördüm. Kaka yapması çok azaldı gaz problemi ıkınmalar arttı bağırsaklar sürekli fokur fokur. Sanki bağırsak düzeni bozulmuş gibiydi 🙄 Kullanmaya başladım bi rahatladı sanki 😊 teşekkür ederim