Mom091 Merhaba hanımlar. Benim kirpiklerim seyrek ve kısa. Şöyle hacim, uzunluk veren. Tek tek ayıran bir rimel markası önerir misiniz?🌸
Mom091 Saraa love extrem kullandım. Hatta uzun süre kullandım ama kirpiklerimi dökmeye başlayınca bırakmıştım. İlk söylediğinizin tam adı nedir?
Mom091 Esme onu da çok kullandım gerçekten harika ama fiyatı uçmuş resmen. 50 liraya almıştım en son. 80 lira olmuş🤭
Mom091 Siz bir şey yazın bari ayol neredesiniz kurban olduklarım? @Butterfly @Deletedmom4440 @Deletedmom11 @Seherronya
Deletedmom11 Mom091 bebişim sen etiketleyince gördüm postunu. Ben epeydir rimel kullanmıyorum. Birazcık bal sürüp kirpik kıvırıcıyla kıvırıyorum. Eskiden çok güzel bir rimelim vardı ama doğumdan sonra pek kullanmadım hatırlayamıyorum şuan
Butterfly Mom091 valla ismini bilmiyorum 😂 sarırenkte internettden bulup fotosunu atıcam yazısı gitmiş kullanmaktan
Mom091 CemreKerem35 onu da kullandım bayağı. Sanırım rimelleri çok kullandıkça kirpiklere ilk baştaki etkiyi vermiyor. 6-7 kutu kullandım😊
Mom091 ephy bunu kullanmamıştım. Gerçekten etkili mi? Ona göre alacağım. Benim kirpiklerim yok gibi bir şey çünkü🤭
Mom091 ephy bir de iki çeşiti var bunun. Biri waterprof. Diğeri kırmızı yazılı. Sizin dediğiniz hangisi?
TospikOglusum Mom091 Maybelline volume express rocet maskara çok güzel tavsiye edrimki Maybelline tüm maskaralari iyidir🤗👍💕
Mom091 TospikOglusum kabı mavi olan dimi? Onu da kullandım bana hiç uymadı. Bir de çok zor çıkıyor olmayan kirpiklerimi yolmuştu. Duruyor öyle dolapta😁
TospikOglusum Mom091 aaa ben çok memnunum ya neden öyle yaptiki?valla ozman ins yarayan bı tane bulursun canm🥰
Deletedmom365 Maybelline in rimellerini tek geçerim çoğu muhteşem :) Lash sensational favorim. Loreal in de maskaralarını seviyorum. Bambi eye bir de paradise.
Mom091 Deletedmom365 bir tek paradise kullanmadım. Kullanıcı yorumlarında genellikle beğenilmediği yazıyordu. Paradise pudra rengi mi yeşil rengi mi peki?
Neib Mom091 maybelline lash sensational waterproof kullanıyorum çok memnunum canım suya dayanıklı olmayınca makyajım kirli duruyor yüzüme dökülüyor o yüzden bunu kullanıyorum☺️
Deletedmom365 Mom091 Ben yeşil rengini kullandım. İlk açtığınızda beğenmiyorsunuz. Ki çoğu rimel öyle. Bir iki kullanımdan sonra kendine geliyor rimel.