Busram57 Kizlarr oğluma aguline gaz şurubu aldım çocuk dünden beri çok rahat . Gece de rahatça uyudu çok şükür. Kullanan varmı aranizda
2papatya Busram57 bizlmkller pek tadını sevmiyor ama az az veriyorum Bide kabız olduğunda veriyorum kolay yapıyorlar canım aklında olsun 😊
Busram57 2papatya seninkiler ikizmi? Evet farkettim bugün daha fazla kaka yaptı. Şu an uyuyor çok şükür normalde bu saatlerde kolik saatleri ağlaması lazım :)
Kolera Bende oğluma ilk kullandığımda 2 gün uyuttu sonra işe yaramadı 😂 inşaAllah sizde hep işe yarar
Busram57 Merveensar ne kadar veriyorsun ? Ben 2.5 ml ama eşimde çok fazla diyo. Birde günde kaç defa)
Merveensar Busram57 gunde 3 defa 2.5 ml yaziyor üstunde ben gazi oldu zmn veriyorum ztn kullanir kullanmaz hemen kakasini yapiyor veya gazı varsa gece yatmadan önce rahat uyusin diye günde 3 defa bana çok geliyor..