benim_adim_ebruli 6 aylık olmasına 10 gün kaldı hala böyle basamıyor normal mi acaba ? Parmaklarını hep içe kıvırıyor
Ozge-omer benim_adim_ebruli benim oğlan 6 aylık o da aynı yani daha yeni basmaya başladı diyeyim normal merak etmeyin benimki 3 hafta erken doğdu onu da göz önüne alıyorum bi 15 -20 güne kadar basar annesi merak etme 🙏
Senemasil benim_adim_ebruli pek bir fikrim yok ama bol bol yere bastırın belki de cesaret edemediği için böyle yapıyordur
ZeynepEceninAnnesii benim_adim_ebruli normal tabi canım düzelir zamanla merak etme. Daha küçük yeni yeni kendi basına oturuyordur. Benim kızım da parmak ucunda basıyordu hep ama maşallah yaşında yürümeye başladı. Sıkıntı yapma yani ☺️
benim_adim_ebruli Ozge-omer ya dert oldu bana resmen normalde ayaklar düz yere bırakınca kıvırıyor sadece
benim_adim_ebruli ZeynepEceninAnnesii inşallah ya umarım düzelir çok atik bi bebek çok hareketli inşallah çabucak yürür ❤️
iki_prens_annesi_ benim_adim_ebruli benim oglum 6 ay 23 gunluk cani isterse basiyor istemezse bacaklarini kırıyor erken bence 8 aylikken basarlar
Kucukanne06 benim_adim_ebruli benim oğlum da böyle basamıyor hala ayağa kaldırdığımda bacaklarını katlıyor 6 buçuk aylığız bu arada bende burda bekleyeyim