minnosanne1 Merhaba anneler oğlum 5 günden beri iştahsız ağzını kapatıyor yemek istemiyor kafasını çekiyor ne yapacağımı bilmiyorum tadına bakıp ona göre ağzını açıyor. Lütfen bana yardimci olur musunuz? Böyle bir durum yaşayan var mı?
Brsmom minnosanne1 sevdıgı yemeklerı ver canım mesela ben bi sevdiği bi sevmedi yemegı bi ondan bi ondan Kandıra Kandıra verıyordum yogurt severse onunla dene
Sandal minnosanne1 bende muhakkak yoğurt oluo yanında bir ondan bo yemekde veriyorum 9 buçuk ayligiz o iştahsızlık bizdrdr var tadına bkaip yemio kucakda yedrdim dahabyeni çorbasını ole yerldi
minikbaykus minnosanne1 canım benim 8 buçuk aylık 6 aydan beri hiç yemiyor. Delircem yakında, nasıl alışacak bilmiyorum. Düzelir mi sonradan onu da bilmiyorum 😔😔
minnosanne1 Brsmom ya kaynanam diyo bu çocuğu yemekten mi tiksindirdin diyor çok moralim bozuldu kendimi çok sucladim ek gıda da tuz vermiyorum diye zaten çok laf ettiler böyle olunca sanki o yüzden olmuş gibi konustular
minnosanne1 Sandal aynen ilk dilini değiyor sonra beğenirse az birşey yiyor kaynanam bir yemekten tiksinmis bu diyor.
minnosanne1 minikbaykus blw yöntemi yapıyor musunuz hiç aceba o şekil yiyor mu kendi kendine denediniz mi?
minnosvetontis minnosanne1 bizee oyleydk halada devam ediyo 10 aylk oldk disden sanirim corba turu ve mama reddetmiyo. Kandira kandira 2 3 kasik anca verirsem
minnosanne1 minnosvetontis evet dişten diyen de oldu ama ne bilim ya anlamadım meyve püresi yapıyorum her yolu deniyorum az önce pankek yaptım muzlu eline verdim biraz yedi çok da üstüne gitmiyorum açıkçası.
minnosvetontis minnosanne1 bende mis gibi kereviz yaptm 2 e tane anca bende israr etmedim kasigi isiriyo acsa bile disi cok kasiniyo
rabia22 minnosanne1 tadını bakıp ağzını açması da bi şey bizimki tadına bile bakmak İstemiyor hala zorla baktırınca yine de yemek İstemiyor ve sonuç olarak yemiyor 10 olacak nerdeyse ama hala aynı tadım ayından farksız
minnosanne1 minnosvetontis baya birde salya akıtıyor göğüs kısmı hep şu hergun üst degistiyoruz onlukte istemiyor bu dış bize baya çektirecek 🤦
Kusannesi minnosanne1 bu aralar olabilirmiş, bizde bi 10 gün kadar yaşadık sadece beni emdi. Ama doktor normal oldugunu söyledi atakmış
minikbaykus Kusannesi sizinki kaç aylık canım. Bizde atak dönemindeyiz. Demin kavun verdim yedi. Browni tattirdim. Çorba vs yemedi. Diğerlerini elimle verdim. Kaşıkla çorbayı yemedi
minnosvetontis minnosanne1 ya oyle gercekden yogurt jel yaptm kendim ondan flan suruyorum ama ne kdar cabalarsan cabala illaki oluyor ins tez vakitte cikarirlarda 🤲🏻
minnosanne1 minnosvetontis bugün oğlum ateşlendi hastane götürdük doktor boğaz enfeksiyonu ve geniz akıntısı var dedi ayriyeten ağızda pamukçuk olmus. 😭😭 Öyle ağladım iyi ki doktora gitmişiz yoksa distor deyip gececektim ilasc başladık kızlar.
minnosanne1 rabia22 anne olmak çok zormus Allah evlatlarımızı korusun onlar hiç hasta olmasın. 😭😭 Ateşli şuan bebeğim ateş dudurucu verdik. Boğaz enfeksiyonu olmuş yavrum meğer o yüzden yemiyormus.