Kızlar bebek arabasıyla kaldırımdan iniyorduk kaldırım yüksekti farketmedim ön tekerlek tak diye vurdu oğlum ağlamadı sadece korktu mızırdandı. Doktora götürmeliyim tak sesi çok yüksekti ama tekerlekten çıktı diye düşünüyorum canı acısaydı ağlardı değil mi😔