Mom4775 Allahım temizleyiciyle boş çalıştırdım yine de kötü kokuyor. Şu asılan kokulardan kullanan var mı? Marketlerdeki limonlular bir haftada bitiyor. Ne alsam finish kullanan var mı? Bulaşıklara siniyor mu koku?
Bebeklerm Mom4775 canım ben ayda bir sirke ve korbonat koyup boş çalıştırıyorum koku falan kalmıyor öyle bi dene istersen
Mom299 Mom4775 canım limon koy bılasıkların içine çok güzel kokuyor 3.4 yıkamada bir degiştir makina güzel kokuyor hiç.kötü koku olmaz ozaman mis gibi actıgında limon kokuyo makina
nikimikedi7 Mom4775 iki çeşidini de kullandım ikisi de güzel,ama en çok mavi beyaz olanını kullanıyorum
Mom4775 Mom299 limon bittikçe koyuyorum canım da her zaman olmuyor. Valla finish limondan ucuza gelir bitmeden koysam 😂