Sebato kızımdada kilo problemi vardı. Emzirmeyi de kesince mamaya geçtik. Hipp hiç kilo aldırmadı ve çok gaz yaptı :)
Süt alerjili kızıma sma gözle görülür kilo aldırdı, gaz yapmadı :)
kullanmaya başladığımızda eski mavş paketleri kullanıyorduk halen onlara devam ediyoruz. Sarı olanların tadı değişik geldi diye pek sevmedi kızım, ana siz zaten baştan diğer sarı paketle başlarsanız sevecektir diye düşünüyorum. 😊 birde benim kızım 3 numarayı kullanıyor, siz bir numara kullanacaksınız illaki tadlarıda değişiktir