Izabella 3 aydır korkuyor. Eline verdim, dokundurdum, örümceğe koyup yanına yaklaştırdım aklıma gelen herşeyi yaptım ama hiçbiri işe yaramadı. Eşim evdeyken balkona cıkarıyor bizim oğlanı ancak öyle açabiliyorum büyük süpürgeyi. Şükür diyordum robot süpürgenin sesinden korkmuyor. 2 gündür onu görüncede aglamaya başladı. Hergün çalıştırırım süpürgeyi, ne yapacağımı şaştım kaldım.