kızlar selam,
yeni aldığım takıma kızım elma yerken hep suyunu akıttı, üzerini hemen değiştirip kosla leke çıkarıcı ile suya bastım ama ona rağmen leke çıkmadı. bi kere yıkadım koslayla, yine çıkmadı.
dün gece de deterjanlı suda beklettim, yine de çıkmamış. tişörtü mor, turuncu turuncu belli oluyor lekeler.
ne yapmam lazım daha ya kafayı yedim çıkartamıyorum diye. yeni de almıştım takımı, eski olsa neyse. var mı öneriniz?