Merhaba başına gelen oldu mu acaba bebegim 3 aylıkken kakasını çok geç yapıyor diye doktora gittim oda belki enfeksiyon vardır oda geç kakaya neden olur dedi tam kan sayımı yaptı orada ögrendik ki nötrofil denilen beyaz kan hücresi düşükmüş doktor bize bağışıklığı çok düşük dedi İzmir de çocuk hastanesine gittik orada preferik yayma testi yapıldı kötü hücre gözükmüyor ddi doktor ama degerler dşğ dedi 20 gün sonra bir daha çagırdı tekrar kan alındı yükselme var ama sınırın altında şu an bebegim 4 ay 22 günlük 20 gün sonra bir daha bakılacak kimse net bir şey söylemiyor :(