Bebeğim 11 ay 3 günlük. Bir haftadır sürekli ağlıyor. Yerken ağlıyor uyurken uyumamak için elinden geleni yapıyor. Gözünden uyku alsada uyumuyor. Mama sandalyesine koyuyorum ağlıyor. Oturuyorum ağlıyor. Sizinkiler de böyle mı. Birde kabız olmasın diye napiyor sunuz ben bunu yediriyorum her gün tuvalete çıkıyor diyen var mi