Aselebru1 Öncelikle merhaba günaydın herkese benim kızım 6 aylık ve dün gece yatmadan sağ gözü çapaklanma yapmıştı ılık temiz pamuklu bezle sildim sabah kalktığımızda kapalıydı çapaktan gene temiz bezle ılık sildim ama gözü şişti normalmi önceden de bi kaçkere çapak yaptı ama hiç şişlik olmamıştı sizce neden olmuştur bişey olurmu
Gamzetrl Aselebru1 iltihap kapmış olabilir canım benim kızımda 2 aylıkken yaşadık gözünü acamiyodu netira damla verdi doktorumuz geçti şükür
Aselebru1 Gamzetrl bende iki aylıkken yaşadım geçti ama şişme olmamıştı şimdi neden şişti merak ediyorum
Aselebru1 Baharutku yarın zaten göz doktoruna 6 aylık konturol var bugünden mi gitsem yarın zaten gidicem ozaman mı gösterim bilemedim önemli biley olurmu
Gamzetrl Aselebru1 eğer iltihap varsa tedavi edilmediyse tekrar tekrar yapabilir bence ihmal etmeyin bi doktor görsün
Baharutku Aselebru1 benimki 1 aylıktı goz alti kipkirmizi oldu birazda şişti ben pamugu demli çay ile islattim 2 kere sildim hemen geçti canim çok geçmiş olsun dikkat et
Yakamoz Konjuktivit diye bir rahatsizlik var mikrobik. Acaba ondan olmus olabilir mi? Siz bir doktora götürün, steril damla falan verir iyilesir insallah hemencecik
Aselebru1 Yakamoz götürücem zaten eşim izin alabilse hemen uzak hastane şehrin bi ucunda sürekli izin alamıyo eşim kurumda çalıştığı için yarın 6 aylık göz konturolü var ozamn gidicez
Aselebru1 Gamzetrl evet ozaman damla verilmemişti göz pınarları tıkalı demişti nemli temiz bezle masaj yap demişti sadece
Aselebru1 [bilinmeyen] hastane çok uzak eşimde yarın için işten izin aldı kurumda çalıştığı için sürekli izin alamıyo
SevcanEbrar Pamuğu çaya batırıp silmeyi denediniz mi başıma gelmediği için denemedim ama iyi geliyor biliyorum