LzzyGrnt O bez oğlumda mantar yapıyor. Aslında çok güzel emiciliği, inceliği falan ama maalesef mantar yaptı o yüzden biz şu anlık bimin bezini kullanıyoruz ama bu da çok kalın ve arada taşırıyor buna da devam etmicez gibi görünüyo
Aysem-5 miracinnannesii hiç güzel değil pişik yapıyor bedenleri de küçük sızdırıyor daha göstergeye gelmeden
ezehraa miracinnannesii geçen bende aldım bez bulamadıö market kapanacak diye hiç memnun kalmadım bir kere çiş yapsa hemen içindeki bütün pamuk toplanıyor sanki saatlerce açmamış gibi. Sleepy kullanıyorum o gerçekten çok iyi 🤞
BKumsal Aysess38 Valla ince değil. Mesela Prima Pempers serisi gibi ince değil yani. Normal. Bezi de güzel bence. Taşma, sızma olayı hiç yaşamadım. Bir paket alıp denemeniz gerekli.
eslemsiii Birannebirfurki ay sakın alma o bim bezini bir parfüm kokuyor sanırsın Fransız kadınlarının muhteşem parfümünü sıkmış çocuk geçtiği yerde kokusuyla imzasını bırakıyor 😅
EslinaMoms miracinnannesii ben doğduğundan veri kullanıyorum hem ekonomik hem gayet iyi ben memnunum tavsiye ederim ☺️
miracinnannesii BKumsal trendyolda yorumları okudumda iyi yorumlar var bi dahaki ne onu denicm tesekkür ederm 🙏🏻
Mom089 miracinnannesii hepsi burada dan 188 tane molfix bezi 103 TL ye aldm Hem hesaplı hemde sızdırma pişik yapmadı ben memnun kaldım. Hesaplaynca a101 den vs daha ucuza gelmiş oluyor