bettsar Spinal sezeryan sonrası ayak bileklerim baya bir şişti halada geçmedi inmesi için yapılabilecek bişey varmı acaba bilen veya başına gelenler paylaşırsa sevinirim 😇
Ssultannn bettsar yeni mi doğum yaptın canım bende doğumdan sonra davul gibi olmuştum 10 güne falan geçmişti doktorum ödem gidiyor demişti extra bişey yapmadım ben
Mom091 bettsar 2 hafta sonra inmeye başlamıştı bileğimdeki şişlikler. Bacaklarım benim değil gibiydi baktıkça şaşırıyordum
Ghi bettsar 3 gün sonra geçti. Dinlenirken ayaklarımı kalp seviyesinden yukarıda tuttum mutlaka ve günde 4lt su içmiştim
Miloska23 bettsar benimkiler bir kac gunde düştü şişkinlik. Az olsa bile yatım yuksek yastık yaptim 15dk fln durdum firsat bulunca.
bettsar Ghi evet su içmekte cok iyi geliyormuş sanırım bende doğum sonrası su içmemeye başladım maalesef düzene sokmam lazım su işini 😕