Mom55 Lazım olmaz diye almamıştım. Doğumdan sonra Weebaby’nin manuelini aldım. Çok zor manuelle uğraşmak yine de siz bilirsiniz. Başa çıkamayınca elektrikli aldık, hala kullanıyorum. Mochiyi süt sağma gibi düşünmeyin, süt toplayıcı o. Emzirirken diğer memeden akanı topluyor. Hayırlı doğumlarınız olsun, sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah. 😇