NesLyy- [silindi] Asla alma civilden daha yeni park beşik aldım kırık geldi iade ettimm para yatmadı daha bekliyorum 🤦🏻♀️ yani uğraşırsınız boşuna almayın🤷🏻♀️
Purposeless [silindi] civilden şimdiye kadar yaptığım tüm alışverişlerimden memnun kaldım ama mobilya almadım canım. Park beşik aldım ben gayet kaliteli güzel geldi
extraordinarymom [silindi] baby darling Lisa takımı aldım ben kızıma. Sorunsuz geldi. Eşimle ikimiz çok rahat kurduk. Çizimli anlatımı da var. Çok da sağlam mobilya, mdf zaten. Şifonyerin üzerine oturdum yerinden oynamadı, 110 kiloydum o zaman 😂 ben tavsiye ederim